Рухливі ігри для учнів середніх класів
Рухливі ігри під час проходження модуля «Легка атлетика»
1. Гра «Розвідники і вартові»
На протилежних кінцях майданчика креслять лінії на відстані 18-20 м, за якими стають в шеренгу дві команди («розвідники» і «вартові»). Посеред майданчика креслять коло, куди кладуть м'яч. Гравців у командах розраховують за порядком номерів.
Команда розвідників намагається занести м'яч за свою лінію, а команда вартових заважає їм.
Учитель голосно називає номер і гравці, які стоять напроти (мають ці номери), підбігають до м'яча. Якщо вартовий виявиться неуважним, розвідник хапає м'яч і тікає з ним у свій табір, а вартовий іде в «полон», стає за спиною розвідника.
Якщо обидва гравці одночасно вибігають на середину, то розвідник повинен відвернути увагу вартового, для чого робить різні рухи руками, стрибає на місці з поворотом. Ці рухи має повторювати за ним вартовий. Якщо розвідник ухопив м'яч, а вартовий наздогнав його і доторкнувся до нього рукою, полоненим стає розвідник.
Гра триває доти, доки всі номери візьмуть у ній участь. Лічать полонених і відпускають у свої команди. Гра повторюється, але гравці міняються ролями. Виграє команда, яка взяла більше полонених.
Переслідувати гравця можна до лінії табору. Гравець, який випустив м'яч, вважається спійманим. Щоразу м'яч на місце ставить розвідник.
Гра розвиває швидкість, навички з бігу.
2. Гра «Ловіння парами»
Для гри креслять майданчик 10х12м. Обирається один ведучий – ловець, решта – втікачі, які довільно розташовуються на майданчику.
За сигналом ловець ловить кого-небудь з утікачів і стає з ним в пару. Пара ловить ще втікачів, весь час кількість пар збільшується. Гра закінчується, коли всі бідіть спіймані.
Пари можуть ловити втікачів, тільки коли взялись за руки. Забороняється під час ловіння хапати втікачів. Гравець, який вибіг за межі майданчика, вважається спійманим.
Розвивається швидкість, спритність.
3. Гра «Не зачепи»
Обладнання: 6 стійок і еластичний шнур.
Від стартової лінії на відстані 2м встановлюють 2 стійки і натягують еластичний шнур на висоті грудей учнів; ще через 2м ставлять слідуючу пару стійок і натягують шнур на висоті плечей учнів; ще через 2м останню пару стійок і натягують шнур на висоті голови учнів. Від стартової лінії на відстані 20м креслять фінішну лінію.
За командою вчителя «На старт!» стають кілька учнів (відповідно до кількості доріжок і шириною між стійками). Вибігають зі старту активно, без напруження й без торкань о шнура (нахиляють не лише голову, а й тулуб). Перемагає той, хто краще за всіх вибіжить зі старту й на фініші буде першим за 8-10 повторень. Якщо таких гравців буде кілька, між ними слід розіграти першість.
Гра розвиває вміння правильно вибігати зі старту, вправно виконувати стартові команди, швидкість.
4. Гра «Штурм»
Проводиться на місцевості з крутим схилом завдовжки 25-30м.
Кожному гравцеві дають прапорець. Біля підніжжя схилу позначають стартову лінію.
Спершу учасники гри стають на стартову лінію і піднімаються спокійним кроком на вершину, ставлять там свої прапорці й повертаються на місце старту.
За сигналом керівника (який стоїть на підйомі), учасники стрімко біжать на гору. Перемагає той, хто перший підійме свій прапорець.
Ця гра може проводитись як командна. Гравців поділяють на команди (по 3-4 гравці). Перемагає команда, яка закінчила підйом і останній її учасник першим підняв прапорець.
Гра вдосконалює стартовий розбіг, розвиває силу ніг, вправність, швидкість.
Комментариев нет:
Отправить комментарий